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Neues aus der Welt des E-Sports

VALVe bringt das Osterupdate

VALVe veröffentlichte heute gegen 3 Uhr in der Früh das Oster Update. Dabei kehren die zwei geschassten Waffen zurück – zumindest eine Zeit lang.

Negev wird kostengünstig

Die Negev und der Revolver kehren für eine Zeit zurück, beide Waffen sind billiger erhältlich. Die Kosten des Revolvers wurden um 150 Dollar ermäßigt, die der Negev gleich um mehr als die Hälfte. VALVe versucht mit der Kostenreduzierung beide Waffen wieder spielbar zu machen. Somit erwarten sich die Devs, dass die Waffen von mehr Spielern genutzt werden.

Sound weiter verbessert

Der Sound wurde ein weiteres mal überarbeitet. Vor allem HRTF-Funktion soll weitere Verbesserungen erfahren haben. Außerdem erstrahlen die Maps in einem Oster Flair. Der ganze Changelog:

Release Notes for 4/12/2017
[CSGO]
– Added Holiday Cheer.
[GAMEPLAY]
– For a limited time, the Negev and R8 Revolver are available in Competitive Matchmaking.
– R8 Revolver: Price reduced to 700
– Negev: Price reduced to 2000 as a starting point, to promote experimentation with the weapon.
[AUDIO]
– Volume now decays smoothly over distance, instead of by discrete steps.
– Adjusted HRTF audio mix to more closely match sound quality without HRTF.
– Added snd_hrtf_distance_behind (default 100), which allows HRTF to more closely match the perceived direction of a sound source as seen by the actual player behind a monitor.
– Fixed a bug where music volume would be set to the maximum level while accepting a lobby invitation.
[SERVERS]
– Added support for official game servers in Guangzhou and Shanghai for the Perfect World CS:GO Beta.
[MISC]
– Added Team ID option “Always On w/Equipment” to Game Settings
– Spectators can now use overhead equipment display.
– Fixed overhead equipment display not updating in some cases.
– Fixed orientation of stickers on dropped weapons.
– Adding Game State Integration output for use by tournament organizers. New output for player equipment value (with log_level 3), showing the observer slot for each player and adding a new ‘PhaseCountdowns’ feed for timing the end of warmup/freezetime/round ends.

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