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Neues aus der Welt des E-Sports

Jetzt folgt die Five-SeveN

VALVe geht weiter ihren angefangenen Weg. Nachdem kürzlich bekannt geworden ist, dass die TEC 9 generft wird und ist, folgt nun eine weitere Pistol. Die Rede ist von der Five-SeveN.

Defensiv

Die Tec-9 ist auf T-Seite für Viele die klare Nummer 1 wenn es um die Pistolen geht, bei der Five-SeveN ist das nicht immer der Fall. Denn viele CT-Spieler bevorzugen die CZ-75 dafür. Jetzt versucht VALVe die Pistol zu verändern. Das defensive Spiel sowie die Positionierung soll bei der Pistole verbessert werden. Gleichzeitig wird aber die Genauigkeit im Laufen drastisch verschlechtert. Als Entschädigung wird jedoch die Genauigkeit beim Schnellfeuer von mehreren Schüssen minimal verbessert.

Richtige Schritte?

Das Verhalten der Community beweist, auch dieses Mal sind nicht alle mit den potenziellen Veränderungen zufrieden. Denn so mancher User auf diversen Plattformen befürchtet, dass Schrauben an den falschen Stellen gedreht werden. Das Beta-Update 1.35.9.8-rc1 muss manuell über die Eigenschaften in der Steambibliothek ausgewählt werden.

 

Pre-Release Notes for 8/15/2017:

The following changes are in the “1.35.9.8-rc1” CS:GO Beta depot.

[GAMEPLAY]
Shipping more changes to pistols with the goal of emphasizing skillful use of the weapons.
Five-SeveN: The Five-SeveN has been adjusted to reward tactical positioning and defensive play.
Slightly improved accuracy when firing several shots rapidly.
Substantially reduced accuracy while moving.

[PERFECT WORLD]
Prime status is now immediately granted to Perfect World accounts with identity verification.
Enabled support for custom avatars in game.
Enabled access to the developers console.

[MISC]
Overhauled internal weapon data representation. All weapons are expected to behave identically to 1.35.9.7 aside from the Five-SeveN and bugfixes listed below.
Fixed an issue that caused players to not drop their 2nd flashbang if they are killed after throwing 1 flashbang during the round.
Fixed an issue where sniper bots didn’t like the Scar20.
Fixed an issue where buying non-weapon items would restock ammo for all your weapons.
Fixed some corner cases where buying items via console could ignore the user’s loadout selection.
Fixed an issue where attempting to drop undroppable items (like grenades) would count the items value towards the player’s “donations” for the round.
Fixed a rare issue that could cause players to show incorrect holstered weapons.
Fixed an issue where decoy grenades could make sounds from the wrong weapon.
Fixed “buy” console command to list all options instead of being a hardcoded help string.
Map editing: env_gunfire entities can now fire all weapon types (e.g. weapon_m4a1_silencer or weapon_revolver)
Fixed a memory leak related to spectating.
Adding ability to initiate trades from friend’s context menu.
Improved map load times in some circumstances.

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